بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


راز اخراج کریمی از زبان ژوزه
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال

پس از بازي نفت تهران كه مساوي شد کریمی در رختكن و جلوي همه مربيان و بازيكنان به فارسي گفته بود كه بايد مربي را عوض كنيد. در حالي كه عملكرد خودش در اين بازي در حد صفر بود. چرا همين جمله را به انگليسي نگفت؟ وقتي بازي مساوي شده يعني همه به يك اندازه در نتيجه‌ نقش داشتند. زماني كه مربي صحبت‌هاي تو را متوجه نمي‌شود نبايد جلوي او حرفي بزني. من اين كار كريمي را خيانت و ناجوانمردي مي‌دانم

 در روزهايي كه زمزمه حضور شما در ايران بود، رسانه‌هاي ايران با استناد به روزنامه‌هاي پرتغالي از اختلاف‌هاي جدي شما و كي‌روش نوشتند. حتي آن روزها يكي از روزنامه‌ها نوشته بود كه كي‌روش به مسوولان فدراسيون فوتبال گفته‌ اجازه ندهند كه شما به ايران بياييد. البته اين خبر به صورت رسمي تاييد نشد اما همه اين‌ها نشان دهنده اختلافات شما دو پرتغالي است و حالا با اين حرفها شايد آتش اختلاف‌هاي قديمي‌تان شعله‌ور شود.
نمي‌دانم. اما از كي‌روش بعيد نيست كه چنين حرفي زده باشد. وقتي به ايران آمدم مي‌دانستم مهم‌ترين مشكل من كارلوس كي‌روش خواهد بود. كي‌روش يك فرد كينه‌اي است! هيچ وقت مثل يك مرد آدم خوبي نبوده است. چرا؟ وقتي كه او مربي پرتقال بود من خيلي از او انتقاد كردم، اما انتقادها همه فني بود. هيچ وقت درباره شخصيتش صحبت نكردم. وقتي من انتقاد مي‌كردم همه همين نظر را درباره كي‌روش داشتند. وقتي به ايران آمدم سفيرپرتقال قصد داشت در يك ميهماني ما را با هم آشتي دهد.حتي دستيارش سيموئز كه در بنفيكا با هم، هم بازي بوديم و دوستان خوبي براي هم هستيم مي‌خواست ما را به هم نزديك كند، اما من قبول نكردم، چرا كه مي‌دانم كي‌روش چطور فردي است. 
گفته بوديد يك روز مي‌گويید چرا كريمي را از پرسپوليس كنار گذاشتيد. دليلش همين بود؟

اين موضوع در كنار چند اتفاق ديگر باعث شد تا من اين تصميم را بگيرم.

حال اين سوال به وجود مي‌آيد كه چرا كي‌روش كريمي را به سمت خود كشيد؟

 او مي‌خواهد من در كارم ناكام باشم. اگر موفقيتي در پرسپوليس به دست نياورم كي‌روش خوشحال خواهد شد. من دوست ي‌روش نيستم و نمي‌خواهم هم باشم.

از روزي كه كريمي را كنار گذاشته‌ايد، هر روز تعدادي از هواداران در تمرين اين بازيكن را تشويق مي‌كنند. اين اتفاق در بازي‌هاي پرسپوليس هم تكرار شده. به هر حال حتما اين را متوجه شده‌ايد كه كريمي بازيكن محبوبي است. فكر نمي‌كنيد با اين تصميم خودتان را مقابل هواداران قرار داده‌ايد؟

من چنين كاري نكردم، بلكه تنها از تيمم و باشگاه محافظت كردم. مي‌دانستم كه تماشاگران چنين كاري خواهند كرد، اما تصميمي كه گرفتم عادلانه بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 7 / 1391برچسب:خیانت,بازیکن سالاری,علی کریمی,خوزه مانوئل, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com